Autoline » Semitrailere etter krasj » Semitrailere frys etter krasj » Schmitz Cargobull semitrailere frys etter krasj » Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj »

Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj

PDF
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 1 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 2 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 3 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 4 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 5 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 6 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 7 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 8 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 9 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 10 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 11 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 12 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 13 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 14 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 15 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 16 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 17 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 18 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 19 - Autoline
Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj | Bilde 20 - Autoline
Interessert i annonsen?
1/20
PDF
13 450 €
Nettopris
≈ 156 000 kr
Kontakt selgeren
Modell: Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours
Produksjonsår: 2010-01
Første registrering: 2010-01-22
Lastekapasitet: 33 156 kg
Nettovekt: 8 844 kg
Totalvekt: 42 000 kg
Sted: Nederland SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Forhandler lager ID: 21003
Dato oppført: mer enn 1 måned
Beskrivelse
Totale mål: lengde - 14 m, bredde - 2,6 m
Karosseri
Skrogdimensjoner: 13,34 m × 2,46 m × 2,6 m
Bakdørene
Akslinger
Merke: SAF
Antall aksling: 3
Hjulbase: 8 910 mm
Stand
Stand: etter krasj

Mer informasjon — Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours semitrailer frys etter krasj

Norsk
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Anti-lock braking system
- Carrier Vector
- Disc brakes
- Multi / Dual temp

= Remarks =

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: vis kontakter
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (13504 operating hours diesel; 7877 electric)
Wall thickness: 7 mm

Identification
Registration number: OK-26-YT

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Carrier Vector
- Антиблокираща система
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Carrier Vector
- Kotoučové brzdy
- Protiblokovací brzdový systém
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Antiblockiersystem
- Carrier Vector
- Luftfederung
- Multi / Dual temp
- Scheibenbremsen

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: vis kontakter
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (13504 Betriebsstunden Diesel; 7877 elektrisch)
Wandstärke: 7 mm
Kennzeichen: OK-26-YT
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Antiblokeringssystem til bremsning
- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (13504 driftstimer diesel; 7877 elektrisk)
Vægtykkelse: 7 mm
Registreringsnummer: OK-26-YT
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Carrier Vector
- Multi / Dual temp
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
- Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών
= Más opciones y accesorios =

- ABS
- Carrier Vector
- Frenos de disco
- Multi / Dual temp
- Suspensión neumática

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (13504 horas de funcionamiento diésel; 7877 eléctrico)
Grosor del tabique: 7 mm
Matrícula: OK-26-YT
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
- Lukkiutumaton jarrujärjestelmä
= Plus d'options et d'accessoires =

- ABS
- Carrier Vector
- Freins à disque
- Multi / Dual temp
- Suspension pneumatique

= Remarques =

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (13504 heures de fonctionnement diesel; 7877 électrique)
Épaisseur de paroi: 7 mm
Numéro d'immatriculation: OK-26-YT
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Carrier Vector
- Disk kočnice
- Sustav protiv blokiranja kotača
- Zračni ovjes
- Blokkolásgátló fékrendszer
- Carrier Vector
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
- Blokkeringsfrie bremser
- Luftfjæring
- Skivebremser
- Carrier Vector
- Freni a disco
- Multi / Dual temp
- Sistema di frenata antibloccaggio
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- ABS
- Carrier Vector
- Luchtvering
- Multi / Dual temp
- Schijfremmen

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: vis kontakter
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (13504 draaiuren diesel; 7877 elektrisch)
Wanddikte: 7 mm
Kenteken: OK-26-YT
Merk koeleenheid: Carrier
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
= Więcej opcji i akcesoriów =

- ABS
- Carrier Vector
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (13504 godziny pracy olej napędowy; 7877 elektryczny)
Grubość ściany: 7 mm
Numer rejestracyjny: OK-26-YT
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Carrier Vector
- Multi / Dual temp
- Sistema de travagem antibloqueio
- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (13504 horas de funcionamento diesel; 7877 elétrico)
Espessura da parede: 7 mm
Número de registo: OK-26-YT
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Carrier Vector
- Frâne cu disc
- Sistem antiblocare
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Carrier Vector
- Антиблокировочная тормозная система
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (13504 часы работы дизельное топливо; 7877 электрический)
Толщина стенки: 7 mm
Регистрационный номер: OK-26-YT
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Kotúčové brzdy
- Systém ABS
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Låsningsfritt bromssystem
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (13504 körtimmar diesel; 7877 elektriska)
Väggtjocklek: 7 mm
Registreringsnummer: OK-26-YT
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
- Kilitlenme Önleyici Fren Sistemi
Viktig
Dette tilbudet er kun veiledende. Vennligst be om mer presis informasjon fra selgeren.
Tips for kjøp
Sikkerhetsråd
Verifikasjon av selger

Dersom du bestemmer deg for å kjøpe utstyr til en lav pris, sørg for at du kommuniserer med den ekte selgeren. Finn ut så mye informasjon som mulig om eieren av utstyret. En måte å jukse på er å presentere deg selv som en ekte bedrift Ved mistanke, informer oss om dette for ekstra kontroll, via tilbakemeldingsskjemaet.

Priskontroll

Før du bestemmer deg for å gjøre et kjøp, se nøye på flere salgstilbud for å forstå den gjennomsnittlige prisen på det valgte utstyret. Dersom prisen på tilbudet du liker er mye lavere enn lignende tilbud, tenk over saken. En betydelig prisforskjell kan indikere skjulte defekter eller et forsøk fra selgeren til å utføre ulovlige handlinger.

Ikke kjøp produkter der prisen er for ulik fra gjennomsnittsprisen for lignende utstyr.

Ikke gi samtykke til tvilsomme pantsettelser og forhåndsbetalte varer. Ved tvil, ikke vær redd for å oppklare detaljer, spørre om flere bilder og dokumenter for utstyret, og sjekk autentisiteten til dokumentene, still spørsmål.

Verifikasjon av selger

Den mest vanlige typen svindel. Urimelige selgere kan be om et visst beløp i forhåndsbetaling for å «reservere» din rett til å kjøpe utstyret. På denne måten kan svindlere samle inn et stort beløp og forsvinne, og aldri ta kontakt igjen.

Variasjoner av denne svindelen kan inkludere:
  • Overføring av forskuddsbetaling til kortet
  • Ikke utfør en forhåndsbetaling uten å ha dokumenter som bekrefter overføringen av pengene, dersom selgeren under prosessen virker tvilsom.
  • Overføring til en forvaltningskonto
  • En slik forespørsel er alarmerende, og mest sannsynlig kommuniserer du med en svindler.
  • Overføring til en firmakonto med et lignede navn
  • Vær varsom, svindlere kan utgi dem selv for å være anerkjente selskaper, ved å gjøre små endringer på navnet. Ikke overfør penger dersom selskapets navn er tvilsomt.
  • Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
  • Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Funnet en svindel?
Gi oss beskjed
Sikkerhetsråd
PDF
Skal du selge maskineri eller kjøretøy?
Du kan gjøre det med oss!
Lignende annonser
13 750 € ≈ 159 400 kr
2010
Last.kap. 33 116 kg Nettovekt 8 884 kg Antall aksling 3
Nederland, Goes
Kontakt selgeren
14 950 € ≈ 173 400 kr
2013
Last.kap. 32 330 kg Nettovekt 9 670 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
15 250 € ≈ 176 800 kr
2013
Last.kap. 32 330 kg Nettovekt 9 670 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
2 750 € ≈ 31 890 kr
2009
Last.kap. 30 350 kg Nettovekt 8 650 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
12 750 € ≈ 147 800 kr
2011
Last.kap. 30 461 kg Nettovekt 8 539 kg Antall aksling 3
Nederland, 's-Hertogenbosch
Kontakt selgeren
14 950 € ≈ 173 400 kr
2013
Last.kap. 32 330 kg Nettovekt 9 670 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
7 950 € ≈ 92 190 kr
2008
Last.kap. 30 400 kg Nettovekt 8 600 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
7 950 € ≈ 92 190 kr
2008
Last.kap. 30 400 kg Nettovekt 8 600 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
12 500 € ≈ 145 000 kr
2012
Nettovekt 6 535 kg Antall aksling 2
Nederland, 's-Hertogenbosch
Kontakt selgeren
14 500 € ≈ 168 100 kr
2013
Last.kap. 33 480 kg Volum 88 m³ Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk Antall aksling 3
Nederland, Venlo
Kontakt selgeren
12 900 € ≈ 149 600 kr
2013
Last.kap. 33 103 kg Volum 89,8 m³ Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk Nettovekt 8 897 kg Antall aksling 3
Nederland, Ede
Kontakt selgeren
14 950 € ≈ 173 400 kr
2015
Last.kap. 30 400 kg Nettovekt 8 600 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
8 250 € ≈ 95 670 kr
2010
Last.kap. 39 000 kg Antall aksling 3
Nederland, 's-Hertogenbosch
Kontakt selgeren
10 950 € ≈ 127 000 kr
2012
Antall aksling 3
Nederland, Meerkerk
Kontakt selgeren
14 500 € ≈ 168 100 kr
2013
Last.kap. 33 480 kg Volum 88 m³ Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk Antall aksling 3
Nederland, Venlo
Kontakt selgeren
11 950 € ≈ 138 600 kr
2012
Antall aksling 3
Nederland, Meerkerk
Kontakt selgeren
13 750 € ≈ 159 400 kr
2013
Last.kap. 33 483 kg Nettovekt 8 517 kg Antall aksling 3
Nederland, 's-Hertogenbosch
Kontakt selgeren
10 950 € ≈ 127 000 kr
2012
Antall aksling 3
Nederland, Meerkerk
Kontakt selgeren
19 750 € ≈ 229 000 kr
2011
Last.kap. 29 567 kg Nettovekt 9 433 kg Antall aksling 3
Nederland, 's-Hertogenbosch
Kontakt selgeren
12 900 € ≈ 149 600 kr
2014
Volum 90 249 m³ Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk Antall aksling 3
Nederland, Ede
Kontakt selgeren