Van Hool 20FT/30FT, ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), SAF, drum, liftaxle, container semitrailer













































Dersom du bestemmer deg for å kjøpe utstyr til en lav pris, sørg for at du kommuniserer med den ekte selgeren. Finn ut så mye informasjon som mulig om eieren av utstyret. En måte å jukse på er å presentere deg selv som en ekte bedrift Ved mistanke, informer oss om dette for ekstra kontroll, via tilbakemeldingsskjemaet.
Før du bestemmer deg for å gjøre et kjøp, se nøye på flere salgstilbud for å forstå den gjennomsnittlige prisen på det valgte utstyret. Dersom prisen på tilbudet du liker er mye lavere enn lignende tilbud, tenk over saken. En betydelig prisforskjell kan indikere skjulte defekter eller et forsøk fra selgeren til å utføre ulovlige handlinger.
Ikke kjøp produkter der prisen er for ulik fra gjennomsnittsprisen for lignende utstyr.
Ikke gi samtykke til tvilsomme pantsettelser og forhåndsbetalte varer. Ved tvil, ikke vær redd for å oppklare detaljer, spørre om flere bilder og dokumenter for utstyret, og sjekk autentisiteten til dokumentene, still spørsmål.
Den mest vanlige typen svindel. Urimelige selgere kan be om et visst beløp i forhåndsbetaling for å «reservere» din rett til å kjøpe utstyret. På denne måten kan svindlere samle inn et stort beløp og forsvinne, og aldri ta kontakt igjen.
- Overføring av forskuddsbetaling til kortet
- Ikke utfør en forhåndsbetaling uten å ha dokumenter som bekrefter overføringen av pengene, dersom selgeren under prosessen virker tvilsom.
- Overføring til en forvaltningskonto
- En slik forespørsel er alarmerende, og mest sannsynlig kommuniserer du med en svindler.
- Overføring til en firmakonto med et lignede navn
- Vær varsom, svindlere kan utgi dem selv for å være anerkjente selskaper, ved å gjøre små endringer på navnet. Ikke overfør penger dersom selskapets navn er tvilsomt.
- Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
- Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Selgers kontakter





































- Air suspension
- Drumbrakes
= Remarks =
2000 Van Hool 20FT/30FT ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT)chassis, ABS/EBS, SAF axles with drum brakes, 1st axle is lift axle, 385/65-R22.5 tires (L: 4/13/8mm; R: 6/14/7mm), empty weight 3,950kg, max. mass: 39,000kg, Dutch registration.
= More information =
Axle configuration
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Tyre size: 385/65 R22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 90%
Rear axle 3: Tyre size: 385/65 R22,5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 45%
Functional
Make of bodywork: Van Hoool 3B2015
Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Identification
Registration number: OG-37-KJ
- Luftfederung
- Trommelbremsen
= Anmerkungen =
2000 Van Hool 20FT/30FT ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT), ABS/EBS, SAF-Achsen mit Trommelbremsen, 1. Achse ist eine Liftachse, 385/65-R22,5 Reifen (L: 4/13/8mm; R: 6/14/7mm), Leergewicht 3.950kg, max. Masse: 39.000 kg, niederländische Zulassung.
= Weitere Informationen =
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/65 R22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse 3: Refenmaß: 385/65 R22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 45%
Marke des Aufbaus: Van Hoool 3B2015
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Kennzeichen: OG-37-KJ
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/65 R22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 385/65 R22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 45%
Karosserifabrikat: Van Hoool 3B2015
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: OG-37-KJ
- Suspensión neumática
= Más información =
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65 R22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 385/65 R22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 45%
Marca carrocería: Van Hoool 3B2015
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Matrícula: OG-37-KJ
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/65 R22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 385/65 R22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 45%
Marque de construction: Van Hoool 3B2015
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Numéro d'immatriculation: OG-37-KJ
- 3 assen
- Luchtvering
- SAF-Assen
- Trommelremmen
= Bijzonderheden =
2000 Van Hool 20FT/30FT ADR (EX/II, EX/III, FL, OX, AT) chassis, ABS/EBS, SAF-assen met trommelremmen, 1e as is liftas, 385/65-R22.5 banden (L: 4/13/8mm; R: 6/14/7mm), leeggewicht 3.950kg, max. massa: 39.000kg, Nederlandse registratie.
= Meer informatie =
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 385/65 R22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras 3: Bandenmaat: 385/65 R22,5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 45%
Merk opbouw: Van Hoool 3B2015
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Kenteken: OG-37-KJ
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/65 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 385/65 R22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 45%
Marka konstrukcji: Van Hoool 3B2015
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Numer rejestracyjny: OG-37-KJ
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 385/65 R22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 45%
Marca da carroçaria: Van Hoool 3B2015
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Número de registo: OG-37-KJ
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Размер шин: 385/65 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост 3: Размер шин: 385/65 R22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 45%
Марка кузова: Van Hoool 3B2015
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: OG-37-KJ
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/65 R22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel 3: Däckets storlek: 385/65 R22,5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 45%
Fabrikat av karosseri: Van Hoool 3B2015
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Registreringsnummer: OG-37-KJ