Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer

PDF
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 1 - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 2 - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 3 - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 4 - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 5 - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 6 - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 7 - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 8 - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 9 - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 10 - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 11 - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 12 - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 13 - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 14 - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 15 - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 16 - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 17 - Autoline
Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer | Bilde 18 - Autoline
Interessert i annonsen?
1/18
PDF
6 950 €
Nettopris
≈ 80 140 kr
Kontakt selgeren
Merke: Gray & Adams
Modell: Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen
Produksjonsår: 2010-09
Første registrering: 2010-09-01
Nettovekt: 8 950 kg
Sted: Nederland SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Forhandler lager ID: 21011
Dato oppført: mer enn 1 måned
Karosseri
Skrogdimensjoner: 13,3 m × 2,46 m × 2,6 m
Akslinger
Merke: BPW
Antall aksling: 3
Første aksling: 385/65R22.5
Annen aksling: 385/65R22.5
Tredje aksling: 385/65R22.5
Stand
Stand: brukt
Mer informasjon
Farge: hvit

Mer informasjon — Gray & Adams Frigo/carrier Vector 1850 MT,Multitemp,BPW assen isotermisk semitrailer

Engelsk
Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: vis kontakter
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%

Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch
Wandstärke: 7 mm

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%

Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk
Vægtykkelse: 7 mm

Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: vis kontakter
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric
Wall thickness: 7 mm

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%

Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico
Grosor del tabique: 7 mm

Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%

Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique
Épaisseur de paroi: 7 mm

Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: vis kontakter
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%

Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch
Wanddikte: 7 mm

Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%

Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny
Grubość ściany: 7 mm

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%

Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico
Espessura da parede: 7 mm

Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%

Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический
Толщина стенки: 7 mm

Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%

Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el
Väggtjocklek: 7 mm

Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
Viktig
Dette tilbudet er kun veiledende. Vennligst be om mer presis informasjon fra selgeren.
Tips for kjøp
Sikkerhetsråd
Verifikasjon av selger

Dersom du bestemmer deg for å kjøpe utstyr til en lav pris, sørg for at du kommuniserer med den ekte selgeren. Finn ut så mye informasjon som mulig om eieren av utstyret. En måte å jukse på er å presentere deg selv som en ekte bedrift Ved mistanke, informer oss om dette for ekstra kontroll, via tilbakemeldingsskjemaet.

Priskontroll

Før du bestemmer deg for å gjøre et kjøp, se nøye på flere salgstilbud for å forstå den gjennomsnittlige prisen på det valgte utstyret. Dersom prisen på tilbudet du liker er mye lavere enn lignende tilbud, tenk over saken. En betydelig prisforskjell kan indikere skjulte defekter eller et forsøk fra selgeren til å utføre ulovlige handlinger.

Ikke kjøp produkter der prisen er for ulik fra gjennomsnittsprisen for lignende utstyr.

Ikke gi samtykke til tvilsomme pantsettelser og forhåndsbetalte varer. Ved tvil, ikke vær redd for å oppklare detaljer, spørre om flere bilder og dokumenter for utstyret, og sjekk autentisiteten til dokumentene, still spørsmål.

Verifikasjon av selger

Den mest vanlige typen svindel. Urimelige selgere kan be om et visst beløp i forhåndsbetaling for å «reservere» din rett til å kjøpe utstyret. På denne måten kan svindlere samle inn et stort beløp og forsvinne, og aldri ta kontakt igjen.

Variasjoner av denne svindelen kan inkludere:
  • Overføring av forskuddsbetaling til kortet
  • Ikke utfør en forhåndsbetaling uten å ha dokumenter som bekrefter overføringen av pengene, dersom selgeren under prosessen virker tvilsom.
  • Overføring til en forvaltningskonto
  • En slik forespørsel er alarmerende, og mest sannsynlig kommuniserer du med en svindler.
  • Overføring til en firmakonto med et lignede navn
  • Vær varsom, svindlere kan utgi dem selv for å være anerkjente selskaper, ved å gjøre små endringer på navnet. Ikke overfør penger dersom selskapets navn er tvilsomt.
  • Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
  • Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Funnet en svindel?
Gi oss beskjed
Sikkerhetsråd
PDF
Skal du selge maskineri eller kjøretøy?
Du kan gjøre det med oss!
Lignende annonser
8 950 € ≈ 103 200 kr
2012
Last.kap. 30 000 kg Nettovekt 9 000 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
7 950 € ≈ 91 680 kr
2012
Last.kap. 30 000 kg Nettovekt 9 000 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
8 950 € ≈ 103 200 kr
2014
Last.kap. 30 000 kg Nettovekt 9 000 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
8 950 € ≈ 103 200 kr
2011
Last.kap. 32 457 kg Nettovekt 9 543 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
12 950 € ≈ 149 300 kr
2016
Last.kap. 30 000 kg Nettovekt 9 000 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
7 950 € ≈ 91 680 kr
2013
Last.kap. 30 000 kg Nettovekt 9 000 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
8 950 € ≈ 103 200 kr
2012
Last.kap. 30 000 kg Nettovekt 9 000 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
10 950 € ≈ 126 300 kr
2008
Last.kap. 30 000 kg Nettovekt 9 200 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
10 950 € ≈ 126 300 kr
2012
Last.kap. 30 400 kg Nettovekt 8 600 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
9 950 € ≈ 114 700 kr
2013
Last.kap. 30 000 kg Nettovekt 9 000 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
11 950 € ≈ 137 800 kr
2013
Last.kap. 30 000 kg Nettovekt 9 000 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
5 950 € ≈ 68 610 kr
2005
Last.kap. 30 000 kg Nettovekt 9 000 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
11 950 € ≈ 137 800 kr
2013
Last.kap. 29 050 kg Nettovekt 8 950 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
14 950 € ≈ 172 400 kr
2013
Last.kap. 32 457 kg Nettovekt 9 543 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
10 950 € ≈ 126 300 kr
2013
Last.kap. 30 000 kg Nettovekt 9 000 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
4 950 € ≈ 57 080 kr
2006
Last.kap. 28 200 kg Nettovekt 10 800 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
12 950 € ≈ 149 300 kr
2015
Last.kap. 32 876 kg Nettovekt 9 124 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
12 950 € ≈ 149 300 kr
2015
Last.kap. 30 400 kg Nettovekt 8 600 kg Antall aksling 3
Nederland, Sliedrecht
Kontakt selgeren
Pris på forespørsel
2006
Last.kap. 27 800 kg Nettovekt 11 200 kg Antall aksling 3
Nederland, Zevenhuizen
Kontakt selgeren
2 900 € ≈ 33 440 kr
2006
Last.kap. 21 940 kg Nettovekt 8 060 kg Antall aksling 2
Nederland, Rijnsburg
Kontakt selgeren