Mercedes-Benz LP 911 lastebil chassis



































Dersom du bestemmer deg for å kjøpe utstyr til en lav pris, sørg for at du kommuniserer med den ekte selgeren. Finn ut så mye informasjon som mulig om eieren av utstyret. En måte å jukse på er å presentere deg selv som en ekte bedrift Ved mistanke, informer oss om dette for ekstra kontroll, via tilbakemeldingsskjemaet.
Før du bestemmer deg for å gjøre et kjøp, se nøye på flere salgstilbud for å forstå den gjennomsnittlige prisen på det valgte utstyret. Dersom prisen på tilbudet du liker er mye lavere enn lignende tilbud, tenk over saken. En betydelig prisforskjell kan indikere skjulte defekter eller et forsøk fra selgeren til å utføre ulovlige handlinger.
Ikke kjøp produkter der prisen er for ulik fra gjennomsnittsprisen for lignende utstyr.
Ikke gi samtykke til tvilsomme pantsettelser og forhåndsbetalte varer. Ved tvil, ikke vær redd for å oppklare detaljer, spørre om flere bilder og dokumenter for utstyret, og sjekk autentisiteten til dokumentene, still spørsmål.
Den mest vanlige typen svindel. Urimelige selgere kan be om et visst beløp i forhåndsbetaling for å «reservere» din rett til å kjøpe utstyret. På denne måten kan svindlere samle inn et stort beløp og forsvinne, og aldri ta kontakt igjen.
- Overføring av forskuddsbetaling til kortet
- Ikke utfør en forhåndsbetaling uten å ha dokumenter som bekrefter overføringen av pengene, dersom selgeren under prosessen virker tvilsom.
- Overføring til en forvaltningskonto
- En slik forespørsel er alarmerende, og mest sannsynlig kommuniserer du med en svindler.
- Overføring til en firmakonto med et lignede navn
- Vær varsom, svindlere kan utgi dem selv for å være anerkjente selskaper, ved å gjøre små endringer på navnet. Ikke overfør penger dersom selskapets navn er tvilsomt.
- Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
- Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Selgers kontakter








- Leaf spring suspension
= Remarks =
We do our best to keep the data as accurately as possible.
No rights derived from the data given
= More information =
Tyre size: 7.50R20/12 PR
Front axle: Max. axle load: 3100 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 5000 kg; Reduction: single reduction
Emission class: Euro 0
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
= Dealer information =
vis kontakter
axel_formula: Mercedes-Benz
vis kontakter
vis kontakter
- Blattfederung
= Anmerkungen =
Wir tun unser Bestes, um die Daten so genau wie möglich zu geben.
Keine Rechte aus den Daten abgeleitet.
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 7.50R20/12 PR
Vorderachse: Max. Achslast: 3100 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 5000 kg; Reduzierung: einfach reduziert
Emissionsklasse: Euro 0
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
= Firmeninformationen =
vis kontakter
- Bladaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 7.50R20/12 PR
Foraksel: Maks. akselbelastning: 3100 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 5000 kg; Reduktion: enkeltreduktion
Emissionsklasse: Euro 0
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
= Forhandleroplysninger =
vis kontakter
vis kontakter
- Suspensión
= Más información =
Tamaño del neumático: 7.50R20/12 PR
Eje delantero: Carga máxima del eje: 3100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 5000 kg; Reducción: reducción sencilla
Clase de emisión: Euro 0
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
= Información de la empresa =
vis kontakter
vis kontakter
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 7.50R20/12 PR
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 3100 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 5000 kg; Réduction: réduction simple
Classe d'émission: Euro 0
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
= Information sur la société =
vis kontakter
vis kontakter
vis kontakter
vis kontakter
vis kontakter
- Bladvering
- Dubbele banden
= Bijzonderheden =
CHASSIS 353.o52-1o-977451
DATUM 16-04-1975
SLAAPCABINE
HARD CHASSIS EN CABINE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven.
Er kunnen geen rechten ontleent worden aan deze gegevens.
= Bedrijfsinformatie =
WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
vis kontakter
= Meer informatie =
Bandenmaat: 7.50R20/12 PR
Vooras: Max. aslast: 3100 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 5000 kg; Reductie: enkelvoudige reductie
Emissieklasse: Euro 0
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
= Bedrijfsinformatie =
vis kontakter
- Resory
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 7.50R20/12 PR
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 3100 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 5000 kg; Redukcja: redukcja pojedyncza
Klasa emisji: Euro 0
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
= Informacje o przedsiębiorstwie =
vis kontakter
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 7.50R20/12 PR
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 3100 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 5000 kg; Redução: redução simples
Classe de emissões: Euro 0
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
= Informações do concessionário =
vis kontakter
vis kontakter
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 7.50R20/12 PR
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 3100 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 5000 kg; Редуктор: один редуктор
Уровень выбросов: Euro 0
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
= Информация о дилере =
vis kontakter
vis kontakter
- Bladfjäder
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 7.50R20/12 PR
Framaxel: Max. axellast: 3100 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 5000 kg; Minskning: enda minskning
Utsläppsklass: Euro 0
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
= Information om företaget =
vis kontakter
vis kontakter