Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis

PDF
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 1 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 2 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 3 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 4 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 5 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 6 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 7 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 8 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 9 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 10 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 11 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 12 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 13 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 14 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 15 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 16 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 17 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 18 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 19 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 20 - Autoline
Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis | Bilde 21 - Autoline
Interessert i annonsen?
1/21
PDF
13 500 €
Nettopris
≈ 153 600 kr
Kontakt selgeren
Merke: Volvo
Produksjonsår: 2013-05
Første registrering: 2013-05-22
Avstand i miles: 258 000 km
Totalvekt: 27 000 kg
Sted: Nederland Groot-Ammers6498 km fra deg
Forhandler lager ID: 2157
Dato oppført: 28. feb. 2025
Beskrivelse
Totale mål: lengde - 8,6 m, bredde - 2,5 m
Motor
Effekt: 306 hk (225 kW)
Drivstoff: diesel
Volum: 7 146 cm³
Antall sylindre: 6
Euro: Euro 5
Girkasse
Type: automatisk
Akslinger
Antall aksling: 3
Akselkonfigurasjon: 6x2
Hjuloppheng: bladfjær/pneumatikk
Hjulbase: 5 600 mm
Første aksling: 385/65 22,5
Annen aksling: 315/80 22,5
Tredje aksling: 315/80 22,5
Bremser
Retarder
Førerhus
Klimaanlegg
Elektriske vinduer
Tilleggsutstyr
PTO
Differensiallås
Stand
Stand: brukt
Tilleggstjenester

Mer informasjon — Volvo FE 300 EEV 6X2 Retarder 258.000 KM TÜV lastebil chassis

Norsk
= Additional options and accessories =

- Differential lock
- Rear axle air suspension
- Rear axle lift axle
- Truck from the Netherlands

= Remarks =

Length chassis: 615 cm
Motor PTO
Retarder

= Dealer information =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= More information =

Transmission: Allison, Automatic
Cab: day
Front axle: Tyre size: 385/65 22,5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 22,5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 30%
APK (MOT): tested until 05/2025
Registration number: 97-BBT-7
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Блокировка на диференциала
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Diferenciál s brzdou
- Uzávěrka diferenciálu
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Hinterachse Liftachse
- Hinterachse Luftfederung
- Niederländische LKW
- Sperrdifferential

= Anmerkungen =

Länge Chassis: 615 cm
Motor PTO
Retarder

= Weitere Informationen =

Getriebe: Allison, Automatik
Kabine: Tag
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22,5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 30%
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 05.2025
Kennzeichen: 97-BBT-7
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Differentialespærre
- Styret spærredifferentiale

= Yderligere oplysninger =

Transmission: Allison, Automatisk
Førerhus: day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 22,5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 30%
APK (Bileftersyn): testet indtil mei 2025
Registreringsnummer: 97-BBT-7
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Κλείδωμα διαφορικού
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueador diferencial
- Diferencial de deslizamiento

= Más información =

Transmisión: Allison, Automático
Cabina: día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 22,5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 30%
APK (ITV): inspeccionado hasta may. 2025
Matrícula: 97-BBT-7
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
= Plus d'options et d'accessoires =

- Différentiel d'écartement
- Solde différentiel

= Plus d'informations =

Transmission: Allison, Automatique
Cabine: jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 22,5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 30%
APK (CT): valable jusqu'à mai 2025
Numéro d'immatriculation: 97-BBT-7
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Blokada diferencijala
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Differenciálzár
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Differensialsperre
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
= Aanvullende opties en accessoires =

- Achteras liftas
- Achteras luchtvering
- Nederlandse truck
- Sperdifferentieel

= Bijzonderheden =

Lengte chassis: 615 cm
Motor PTO
Retarder

= Bedrijfsinformatie =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= Meer informatie =

Transmissie: Allison, Automaat
Cabine: dag
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22,5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 22,5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 30%
APK: gekeurd tot mei 2025
Kenteken: 97-BBT-7
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy

= Więcej informacji =

Pędnia: Allison, Automat
Kabina: dzienna
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 30%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mei 2025
Numer rejestracyjny: 97-BBT-7
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
= Opções e acessórios adicionais =

- Bloqueio do diferencial
- Diferencial de deslizamento controlado

= Mais informações =

Transmissão: Allison, Automática
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 22,5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 30%
APK (MOT): testado até mei 2025
Número de registo: 97-BBT-7
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
= Дополнительные опции и оборудование =

- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой

= Дополнительная информация =

Трансмиссия: Allison, Автоматическая
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 385/65 22,5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 22,5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 30%
APK (TO): проверка пройдена до mei 2025
Регистрационный номер: 97-BBT-7
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Uzávierka diferenciálu
= Extra tillval och tillbehör =

- Differentiallås
- Styrd differentialbroms

= Ytterligare information =

Transmission: Allison, Automatisk
Hytt: dag
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22,5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80 22,5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 30%
MOT: besiktigat till mei 2025
Registreringsnummer: 97-BBT-7
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Diferansiyel kilidi
- Kontrollü diferansiyel kilidi
Viktig
Dette tilbudet er kun veiledende. Vennligst be om mer presis informasjon fra selgeren.
Tips for kjøp
Sikkerhetsråd
Verifikasjon av selger

Dersom du bestemmer deg for å kjøpe utstyr til en lav pris, sørg for at du kommuniserer med den ekte selgeren. Finn ut så mye informasjon som mulig om eieren av utstyret. En måte å jukse på er å presentere deg selv som en ekte bedrift Ved mistanke, informer oss om dette for ekstra kontroll, via tilbakemeldingsskjemaet.

Priskontroll

Før du bestemmer deg for å gjøre et kjøp, se nøye på flere salgstilbud for å forstå den gjennomsnittlige prisen på det valgte utstyret. Dersom prisen på tilbudet du liker er mye lavere enn lignende tilbud, tenk over saken. En betydelig prisforskjell kan indikere skjulte defekter eller et forsøk fra selgeren til å utføre ulovlige handlinger.

Ikke kjøp produkter der prisen er for ulik fra gjennomsnittsprisen for lignende utstyr.

Ikke gi samtykke til tvilsomme pantsettelser og forhåndsbetalte varer. Ved tvil, ikke vær redd for å oppklare detaljer, spørre om flere bilder og dokumenter for utstyret, og sjekk autentisiteten til dokumentene, still spørsmål.

Verifikasjon av selger

Den mest vanlige typen svindel. Urimelige selgere kan be om et visst beløp i forhåndsbetaling for å «reservere» din rett til å kjøpe utstyret. På denne måten kan svindlere samle inn et stort beløp og forsvinne, og aldri ta kontakt igjen.

Variasjoner av denne svindelen kan inkludere:
  • Overføring av forskuddsbetaling til kortet
  • Ikke utfør en forhåndsbetaling uten å ha dokumenter som bekrefter overføringen av pengene, dersom selgeren under prosessen virker tvilsom.
  • Overføring til en forvaltningskonto
  • En slik forespørsel er alarmerende, og mest sannsynlig kommuniserer du med en svindler.
  • Overføring til en firmakonto med et lignede navn
  • Vær varsom, svindlere kan utgi dem selv for å være anerkjente selskaper, ved å gjøre små endringer på navnet. Ikke overfør penger dersom selskapets navn er tvilsomt.
  • Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
  • Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Funnet en svindel?
Gi oss beskjed
Sikkerhetsråd
PDF
Skal du selge maskineri eller kjøretøy?
Du kan gjøre det med oss!
Lignende annonser
26 000 € ≈ 295 900 kr
2013
613 100 km
Effekt 600 hk (441 kW)
Nederland, Hoogerheide
Dingemanse Trucks & Trailers
20 år hos Autoline
Kontakt selgeren
Pris på forespørsel
2013
316 206 km
Effekt 246 hk (181 kW) Euro Euro 5 Drivstoff diesel Last.kap. 6 150 kg Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk
Nederland, Meerkerk
Kontakt selgeren
11 500 € ≈ 130 900 kr
2008
290 000 km
Effekt 320 hk (235 kW) Euro Euro 5 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 6x2
Nederland, Groot-Ammers
Kontakt selgeren
27 900 € ≈ 317 500 kr
2014
604 679 km
Effekt 540 hk (397 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 6x4 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Nederland, Ravenstein
Kontakt selgeren
15 500 € ≈ 176 400 kr
2016
693 773 km
Effekt 285 hk (209 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Last.kap. 9 561 kg Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Nederland, Lichtenvoorde
Kontakt selgeren
13 500 € ≈ 153 600 kr
2009
970 793 km
Effekt 400 hk (294 kW) Euro Euro 5 Drivstoff diesel Last.kap. 15 730 kg Akselkonfigurasjon 6x2 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk
Nederland, Andelst
Kontakt selgeren
14 000 € ≈ 159 300 kr
2012
458 096 km
Effekt 281 hk (207 kW) Euro Euro 5 Drivstoff diesel Last.kap. 18 000 kg Akselkonfigurasjon 6x2 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk
Nederland, Andelst
Kontakt selgeren
14 900 € ≈ 169 600 kr
2009
1 059 790 km
Effekt 440 hk (323 kW) Euro Euro 5 Drivstoff diesel Last.kap. 12 880 kg Akselkonfigurasjon 6x2 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk
Nederland, Landhorst
Kontakt selgeren
19 900 € ≈ 226 500 kr
2016
458 475 km
Effekt 256 hk (188 kW) Drivstoff diesel Last.kap. 12 500 kg Akselkonfigurasjon 4x2
Nederland, Vuren
Kleyn Trucks
21 år hos Autoline
Kontakt selgeren
14 000 € ≈ 159 300 kr
2012
390 275 km
Effekt 281 hk (207 kW) Euro Euro 5 Drivstoff diesel Last.kap. 13 240 kg Akselkonfigurasjon 6x2 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk
Nederland, Andelst
Kontakt selgeren
14 000 € ≈ 159 300 kr
2012
295 079 km
Effekt 281 hk (207 kW) Euro Euro 5 Drivstoff diesel Last.kap. 12 995 kg Akselkonfigurasjon 6x2 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk
Nederland, Andelst
Kontakt selgeren
17 800 € ≈ 202 600 kr
2016
533 729 km
Effekt 326 hk (240 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Last.kap. 14 336 kg Akselkonfigurasjon 6x2 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk
Nederland, Tilburg
Kontakt selgeren
19 950 € ≈ 227 000 kr
2017
725 851 km
Effekt 469 hk (345 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Last.kap. 750 kg Akselkonfigurasjon 8x2
Nederland, Drachten
Kontakt selgeren
11 950 € ≈ 136 000 kr
2012
264 512 km
Effekt 256 hk (188 kW) Euro Euro 5 Drivstoff diesel Last.kap. 15 065 kg Akselkonfigurasjon 6x2 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk
Nederland, Oud Gastel
Kontakt selgeren
12 000 € ≈ 136 600 kr
2013
619 447 km
Effekt 330 hk (243 kW) Euro Euro 5 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 4x2
Sveits, Lucens
Kontakt selgeren
Pris på forespørsel
2009
663 145 km
Effekt 320 hk (235 kW) Euro Euro 4 Drivstoff diesel Last.kap. 18 500 kg Akselkonfigurasjon 6x2 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Nederland, Nijmegen
Kontakt selgeren
15 500 € ≈ 176 400 kr
1985
414 243 km
Akselkonfigurasjon 6x2
Nederland, Alkmaar
Kontakt selgeren
13 400 € ≈ 152 500 kr
2013
931 862 km
Effekt 421 hk (309 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Last.kap. 18 100 kg Akselkonfigurasjon 6x2
Nederland, Zevenhuizen
Kontakt selgeren
13 000 € ≈ 147 900 kr
2016
750 000 km
Effekt 440 hk (323 kW) Euro Euro 6 Akselkonfigurasjon 6x2
Nederland, Alkmaar
Kontakt selgeren
14 750 € ≈ 167 800 kr
2012
1 008 500 km
Effekt 408 hk (300 kW) Euro Euro 5 Drivstoff diesel Last.kap. 25 430 kg Akselkonfigurasjon 8x2 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Nederland, MAASDIJK
Kontakt selgeren