Mercedes-Benz Vario 816D planbil













Dersom du bestemmer deg for å kjøpe utstyr til en lav pris, sørg for at du kommuniserer med den ekte selgeren. Finn ut så mye informasjon som mulig om eieren av utstyret. En måte å jukse på er å presentere deg selv som en ekte bedrift Ved mistanke, informer oss om dette for ekstra kontroll, via tilbakemeldingsskjemaet.
Før du bestemmer deg for å gjøre et kjøp, se nøye på flere salgstilbud for å forstå den gjennomsnittlige prisen på det valgte utstyret. Dersom prisen på tilbudet du liker er mye lavere enn lignende tilbud, tenk over saken. En betydelig prisforskjell kan indikere skjulte defekter eller et forsøk fra selgeren til å utføre ulovlige handlinger.
Ikke kjøp produkter der prisen er for ulik fra gjennomsnittsprisen for lignende utstyr.
Ikke gi samtykke til tvilsomme pantsettelser og forhåndsbetalte varer. Ved tvil, ikke vær redd for å oppklare detaljer, spørre om flere bilder og dokumenter for utstyret, og sjekk autentisiteten til dokumentene, still spørsmål.
Den mest vanlige typen svindel. Urimelige selgere kan be om et visst beløp i forhåndsbetaling for å «reservere» din rett til å kjøpe utstyret. På denne måten kan svindlere samle inn et stort beløp og forsvinne, og aldri ta kontakt igjen.
- Overføring av forskuddsbetaling til kortet
- Ikke utfør en forhåndsbetaling uten å ha dokumenter som bekrefter overføringen av pengene, dersom selgeren under prosessen virker tvilsom.
- Overføring til en forvaltningskonto
- En slik forespørsel er alarmerende, og mest sannsynlig kommuniserer du med en svindler.
- Overføring til en firmakonto med et lignede navn
- Vær varsom, svindlere kan utgi dem selv for å være anerkjente selskaper, ved å gjøre små endringer på navnet. Ikke overfør penger dersom selskapets navn er tvilsomt.
- Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
- Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Selgers kontakter

























Maximale Vorderachslast: 2900 kg
Maximale Hinterachslast: 5600 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 04.2026
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. frontakselbelastning: 2900 kg
Maks. bagakselbelastning: 5600 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil apr. 2026
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Max. front axle load: 2900 kg
Max. rear axle load: 5600 kg
APK (MOT): tested until 04/2026
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Tjeerd Croezen for more information
Carga máxima del eje delantero: 2900 kg
Carga máxima del eje trasero: 5600 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta abr. 2026
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen para obtener más información.
Charge max. sur essieu avant: 2900 kg
Charge max. sur essieu arrière: 5600 kg
APK (CT): valable jusqu'à avr. 2026
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Max. tengelyterhelés: 2900 kg
Max. tengelyterhelés hátul: 5600 kg
MOT: vizsgálták, amíg apr. 2026
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Tjeerd Croezen-vel
Max. aslast voor: 2900 kg
Max. aslast achter: 5600 kg
APK: gekeurd tot apr. 2026
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen
Maks. nośność osi przedniej: 2900 kg
Maks. nośność osi tylnej: 5600 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do apr. 2026
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen
Carga máx. do eixo dianteiro: 2900 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 5600 kg
APK (MOT): testado até apr. 2026
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Tjeerd Croezen para obter mais informações
Макс. нагрузка на переднюю ось: 2900 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 5600 kg
APK (TO): проверка пройдена до apr. 2026
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Max. axellast för: 2900 kg
Max. axellast bak: 5600 kg
MOT: besiktigat till apr. 2026
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Tjeerd Croezen för mer information