Ny Schwarzmüller K-Serie semitrailer korn







































Dersom du bestemmer deg for å kjøpe utstyr til en lav pris, sørg for at du kommuniserer med den ekte selgeren. Finn ut så mye informasjon som mulig om eieren av utstyret. En måte å jukse på er å presentere deg selv som en ekte bedrift Ved mistanke, informer oss om dette for ekstra kontroll, via tilbakemeldingsskjemaet.
Før du bestemmer deg for å gjøre et kjøp, se nøye på flere salgstilbud for å forstå den gjennomsnittlige prisen på det valgte utstyret. Dersom prisen på tilbudet du liker er mye lavere enn lignende tilbud, tenk over saken. En betydelig prisforskjell kan indikere skjulte defekter eller et forsøk fra selgeren til å utføre ulovlige handlinger.
Ikke kjøp produkter der prisen er for ulik fra gjennomsnittsprisen for lignende utstyr.
Ikke gi samtykke til tvilsomme pantsettelser og forhåndsbetalte varer. Ved tvil, ikke vær redd for å oppklare detaljer, spørre om flere bilder og dokumenter for utstyret, og sjekk autentisiteten til dokumentene, still spørsmål.
Den mest vanlige typen svindel. Urimelige selgere kan be om et visst beløp i forhåndsbetaling for å «reservere» din rett til å kjøpe utstyret. På denne måten kan svindlere samle inn et stort beløp og forsvinne, og aldri ta kontakt igjen.
- Overføring av forskuddsbetaling til kortet
- Ikke utfør en forhåndsbetaling uten å ha dokumenter som bekrefter overføringen av pengene, dersom selgeren under prosessen virker tvilsom.
- Overføring til en forvaltningskonto
- En slik forespørsel er alarmerende, og mest sannsynlig kommuniserer du med en svindler.
- Overføring til en firmakonto med et lignede navn
- Vær varsom, svindlere kan utgi dem selv for å være anerkjente selskaper, ved å gjøre små endringer på navnet. Ikke overfør penger dersom selskapets navn er tvilsomt.
- Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
- Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Selgers kontakter
























Stahlrahmenschweißkonstruktion mit rückwärtiger Kippwelle in gewichtsoptimierter Leichtbauweise, niedere Aufbauhöhe (= Rah menhöhe ca. 280 mm)
Bodenblech durchgehend 8 mm mit enger Querverrippung; Bodenblech durchgehend 8 mm mit enger Querverrippung;
Seitenwände innen komplett dichtgeschweißt;
Kombi Rückwand 4 mm = Doppeltüre in der Mitte geteilt samt Gummidichtung, mit je 1 außenliegenden Edelstahl Drehstangenverschluss und Fixierung für geöffnete Türen sowie zusätzlich Pendelrahmen samt Gummidichtung
automatisch mechanische 4 Haken Zentralverriegelung incl. Absperrmöglichkeit für
Schuberentleerung (verringerte Einladebreite hinten ca. 2.400 mm);
Jeweils 1 Getreideschuber ca. 400/400 mm pro Türflügel mit seitlichem Dosierhebel und Wasserschutzblech;
Schieberblech Edelstahl, unlackiert;
Zusätzliches Gelenk für freies Auspendeln der Rückwand;
HYVA-Hydraulikzylinder;
SAF-Intradisc-B9-Achsen mit Scheibenbremsen;
Erste Liftachse;
TIM - TrailerInformationsModul von Knorr für Auslese der Daten über Display am Anhänger/Sattelanhänger (Kilometerstand, Achsaggregatlast, Bremsdiagnose etc.)
Bereifung 385/65 R22,5 GOODYEAR Kmax T HL (Reifentragfähigkeit 10t / Achse);
Stahl Abstützwinden, 2 x 12 t, Einseitenbedienung rechts, Schubausgleich;
Aluminium-Luftbehälter;
1 Reserveradhalter für Auflieger-Reserverad ;
Kunststoff-Rollplane inkl. Aluminium-Latte samt Handkurbel und mittig in die Plane über die ganze Länge eingenähtes Rohr ø 60 mm;
8 mm floor panels throughout, with narrow transverse ribbing;
Sides walls completely seal-welded on inside;
Combination rear wall 4 mm = double doors split in the centre including rubber seal,
each with 1 external stainless steel espagnolette and fixing for opened doors, as well as hinged frame with rubber seal in addition, auto-mechanical 4-hook central locking incl. locking option for batch emptying (limited loading width at rear approx. 2,400 mm);
1 grain feeder each, approx. 400/400 mm per door leaf with dosing lever on side and water protection plate;
Sliding panel, stainless steel, unpainted;
Additional joint for free pivoting of the rear wall;
HYVA hydraulic cylinder;
SAF-Intradisc B9 axles with disc brakes ø 430 mm;
First lifting axle;
TIM – Trailer Information Module from Knorr for reading data on the trailer/semitrailer
display (mileage, axle assembly load, brake diagnostics, etc.);
Tires 385/65 R22.5 GOODYEAR Kmax T HL (High Loat = 10t/axle);
Steel support jacks, 2 x 12 t, one-sided operation on the right;
Aluminum air tanks;
1 spare wheel holder for semitrailer spare wheel;
Plastic roller tarpaulin incl. aluminum slat and hand crank and tube ø 60 mm;