Ny Tirkon 3 - 4 Hydr. Steering Axle Extendable Detachable Neck Remote semitrailer lav















Dersom du bestemmer deg for å kjøpe utstyr til en lav pris, sørg for at du kommuniserer med den ekte selgeren. Finn ut så mye informasjon som mulig om eieren av utstyret. En måte å jukse på er å presentere deg selv som en ekte bedrift Ved mistanke, informer oss om dette for ekstra kontroll, via tilbakemeldingsskjemaet.
Før du bestemmer deg for å gjøre et kjøp, se nøye på flere salgstilbud for å forstå den gjennomsnittlige prisen på det valgte utstyret. Dersom prisen på tilbudet du liker er mye lavere enn lignende tilbud, tenk over saken. En betydelig prisforskjell kan indikere skjulte defekter eller et forsøk fra selgeren til å utføre ulovlige handlinger.
Ikke kjøp produkter der prisen er for ulik fra gjennomsnittsprisen for lignende utstyr.
Ikke gi samtykke til tvilsomme pantsettelser og forhåndsbetalte varer. Ved tvil, ikke vær redd for å oppklare detaljer, spørre om flere bilder og dokumenter for utstyret, og sjekk autentisiteten til dokumentene, still spørsmål.
Den mest vanlige typen svindel. Urimelige selgere kan be om et visst beløp i forhåndsbetaling for å «reservere» din rett til å kjøpe utstyret. På denne måten kan svindlere samle inn et stort beløp og forsvinne, og aldri ta kontakt igjen.
- Overføring av forskuddsbetaling til kortet
- Ikke utfør en forhåndsbetaling uten å ha dokumenter som bekrefter overføringen av pengene, dersom selgeren under prosessen virker tvilsom.
- Overføring til en forvaltningskonto
- En slik forespørsel er alarmerende, og mest sannsynlig kommuniserer du med en svindler.
- Overføring til en firmakonto med et lignede navn
- Vær varsom, svindlere kan utgi dem selv for å være anerkjente selskaper, ved å gjøre små endringer på navnet. Ikke overfør penger dersom selskapets navn er tvilsomt.
- Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
- Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Selgers kontakter























ŞASE: ST-52 sacdan robot tezgâhta toz altı kaynak teknolojisi ile yüksek mukavemetli tasarlanmış ve imal edilmiştir.
KİNG-PİM: DIN 74080 standardında 2" veya DIN 74083 standardında 3 ½" 42 CRMO4 çelikten king-pin kullanılır
DİNGİL: 9-12-14-16 ton kapasiteli dingil kullanılmaktadır. Hava süspansiyonlu, Yığma makaslı, Tandem süspansiyonlu. TSE normlarına uygun fren balataları ve Ağır hizmet tipi fren levyeleri vardır.
SÜSPANSİYON: Hidrolik, Parabolik çift katlı Z makaslı, Yığma makaslı ve hava süspansiyonlu.
LASTİKLER: 235/70 R 17.5, 245/70 R 17.5 , 295/60 R 22.5, 12 R 22.5, 315/80 R 22.5 ebatlarında lastikler kullanılmaktadır
ELEKTRİK DONANIMI: SAE standartlarına ve TÜV genel yönetmeliğine uygundur. Elektrik araçtan 7 pimli prizle alınmaktadır. Her iki yanda gerekli olan Trafik ikaz ve lambaları bulunmaktadır. Arka park, stop, sinyal, plaka lambaları treyler reflektörleri ve yanlarda turuncu ikaz lambaları bulunmaktadır
FREN DONANIMI: EC Standartlarına göre 71/320/ewg ff fren sistemi. Otomatik fren cırcırları,2 adet imdatlı 4 adet servis fren körükleri. 2S/2M ABS İsveç patentli Ruffels rakor sistemi ile dorsede meydana gelebilecek hava kaçakları önlenmiştir
RAMPA SİSTEMİ: Önden yükleme için sabit veya seyyar rampa ayakları.
DEVEBOYNU: Ayrılabilir deveboynu sistemi kullanılır.
TABAN: Yanlar; tekerlek üstleri baklava dilimli sac ve sert tahta döşeme
BOYA: Şasi ve üst yapı Yıkama + Kumlama + 2+1 kat Akrilik Boya ile boya fırınında boyanmaktadır. Müşteri isteği doğrultusunda Ral kodunda renk belirlenir
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CHASSIS:
Made from ST-52 steel, the chassis is designed and manufactured with high strength using submerged arc welding technology.
KING-PIN:
A 2" king-pin is used according to DIN 74080 standard or a 3 ½" king-pin made of 42 CRMO4 steel according to DIN 74083 standard.
AXLE:
The axles have capacities of 9, 12, 14, and 16 tons. They feature air suspension, bogie spring suspension, and tandem suspension systems. Brake pads and heavy-duty brake levers comply with TSE standards.
SUSPENSION:
Hydraulic, parabolic double-layer Z-spring, bogie spring, and air suspension options.
TIRES:
Tire sizes used are 235/70 R 17.5, 245/70 R 17.5, 295/60 R 22.5, 12 R 22.5, and 315/80 R 22.5.
ELECTRICAL SYSTEM:
The electrical system complies with SAE standards and TÜV general regulations. The power is supplied from the vehicle via a 7-pin connector. Necessary traffic warning lights and lamps are provided on both sides. Rear parking, stop, signal, and license plate lights, as well as trailer reflectors and orange warning lights on the sides, are included.
BRAKE SYSTEM:
The brake system is in accordance with EC standards 71/320/EWG FF. It includes automatic brake ratchets, two emergency brake bellows, and four service brake bellows. The 2S/2M ABS system prevents air leaks in the trailer with the Swedish patented Ruffels fitting system.
RAMPS SYSTEM:
Fixed or movable ramp legs for front loading.
GOOSNECK :
A detachable gooseneck system is used.
FLOOR:
Sides: Diamond-patterned plate on the wheel wells and hardboard flooring.
PAINTING:
The chassis and superstructure are washed, sandblasted, and painted with 2+1 layers of acrylic paint in a paint oven. The color is selected according to the RAL code specified by the customer.