Scania P 340 tippbil

PDF
Scania P 340 tippbil - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 1 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 2 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 3 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 4 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 5 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 6 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 7 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 8 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 9 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 10 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 11 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 12 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 13 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 14 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 15 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 16 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 17 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 18 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 19 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 20 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 21 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 22 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 23 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 24 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 25 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 26 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 27 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 28 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 29 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 30 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 31 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 32 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 33 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 34 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 35 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 36 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 37 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 38 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 39 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 40 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 41 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 42 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 43 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 44 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 45 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 46 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 47 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 48 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 49 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 50 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 51 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 52 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 53 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 54 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 55 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 56 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 57 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 58 - Autoline
Scania P 340 tippbil | Bilde 59 - Autoline
Interessert i annonsen?
1/59
PDF
43 500 €
Nettopris
≈ 500 600 kr
Kontakt selgeren
Merke: Scania
Modell: P 340
Type: tippbil
Produksjonsår: 2010
Første registrering: 2011-07-07
Avstand i miles: 403 000 km
Volum: 10,35 m³
Nettovekt: 12 540 kg
Totalvekt: 26 150 kg
Sted: Serbia Novi Sad7822 km to "United States/Columbus"
Forhandler lager ID: IMP-1494
Dato oppført: mer enn 1 måned
Beskrivelse
Måte å laste opp: 2-sidet
Karosseri
Skrogdimensjoner: 5,25 m × 2,32 m × 0,85 m
Motor
Type: rekke
Effekt: 340 hk (250 kW)
Drivstoff: diesel
Turbo
Intercooler
Volum: 11 710 cm³
Euro: Euro 5
Girkasse
Type: automatisk
Akslinger
Antall aksling: 3
Akselkonfigurasjon: 6x4
Hjuloppheng: bladfjær/bladfjær
Dekkstørrelse: 13R22.5
Bremser
ABS
EBS
Kabin og komfort
Kjørecomputer
Fartsskriver
Løfteseter
Solskjerm
Multimedia
Bilradio
Sikkerhetsfunksjoner
Differensiallås
Stand
Stand: brukt
Mer informasjon
Farge: hvit

Mer informasjon — Scania P 340 tippbil

Reference number: IMP-1494;
Viktig
Dette tilbudet er kun veiledende. Vennligst be om mer presis informasjon fra selgeren.
Tips for kjøp
Sikkerhetsråd
Verifikasjon av selger

Dersom du bestemmer deg for å kjøpe utstyr til en lav pris, sørg for at du kommuniserer med den ekte selgeren. Finn ut så mye informasjon som mulig om eieren av utstyret. En måte å jukse på er å presentere deg selv som en ekte bedrift Ved mistanke, informer oss om dette for ekstra kontroll, via tilbakemeldingsskjemaet.

Priskontroll

Før du bestemmer deg for å gjøre et kjøp, se nøye på flere salgstilbud for å forstå den gjennomsnittlige prisen på det valgte utstyret. Dersom prisen på tilbudet du liker er mye lavere enn lignende tilbud, tenk over saken. En betydelig prisforskjell kan indikere skjulte defekter eller et forsøk fra selgeren til å utføre ulovlige handlinger.

Ikke kjøp produkter der prisen er for ulik fra gjennomsnittsprisen for lignende utstyr.

Ikke gi samtykke til tvilsomme pantsettelser og forhåndsbetalte varer. Ved tvil, ikke vær redd for å oppklare detaljer, spørre om flere bilder og dokumenter for utstyret, og sjekk autentisiteten til dokumentene, still spørsmål.

Verifikasjon av selger

Den mest vanlige typen svindel. Urimelige selgere kan be om et visst beløp i forhåndsbetaling for å «reservere» din rett til å kjøpe utstyret. På denne måten kan svindlere samle inn et stort beløp og forsvinne, og aldri ta kontakt igjen.

Variasjoner av denne svindelen kan inkludere:
  • Overføring av forskuddsbetaling til kortet
  • Ikke utfør en forhåndsbetaling uten å ha dokumenter som bekrefter overføringen av pengene, dersom selgeren under prosessen virker tvilsom.
  • Overføring til en forvaltningskonto
  • En slik forespørsel er alarmerende, og mest sannsynlig kommuniserer du med en svindler.
  • Overføring til en firmakonto med et lignede navn
  • Vær varsom, svindlere kan utgi dem selv for å være anerkjente selskaper, ved å gjøre små endringer på navnet. Ikke overfør penger dersom selskapets navn er tvilsomt.
  • Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
  • Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Funnet en svindel?
Gi oss beskjed
Sikkerhetsråd
PDF
Skal du selge maskineri eller kjøretøy?
Du kan gjøre det med oss!
Lignende annonser
45 400 € ≈ 522 400 kr
2008
518 000 km
Effekt 380 hk (279 kW) Drivstoff diesel Last.kap. 20 000 kg Volum 12,18 m³ Akselkonfigurasjon 8x4 Hjuloppheng bladfjær/bladfjær Måte å laste opp 2-sidet
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
45 500 € ≈ 523 600 kr
2008
443 000 km
Effekt 380 hk (279 kW) Euro Euro 4 Drivstoff diesel Last.kap. 18 500 kg Volum 12,68 m³ Akselkonfigurasjon 8x4 Hjuloppheng bladfjær/bladfjær Måte å laste opp 2-sidet
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
49 400 € ≈ 568 500 kr
2012
511 000 km
Effekt 360 hk (265 kW) Drivstoff diesel Last.kap. 20 000 kg Akselkonfigurasjon 8x4 Hjuloppheng bladfjær/bladfjær Måte å laste opp bak
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
61 400 € ≈ 706 500 kr
2010
337 000 km
Effekt 360 hk (265 kW) Euro Euro 5 Drivstoff diesel Volum 10,39 m³ Akselkonfigurasjon 6x4 Hjuloppheng bladfjær/bladfjær Måte å laste opp 2-sidet
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
58 400 € ≈ 672 000 kr
2012
414 000 km
Effekt 360 hk (265 kW) Drivstoff diesel Last.kap. 6 000 kg Volum 6,03 m³ Akselkonfigurasjon 4x4 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk Måte å laste opp bak
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
45 400 € ≈ 522 400 kr
2010
520 000 km
Effekt 290 hk (213 kW) Drivstoff diesel Last.kap. 9 000 kg Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng bladfjær/bladfjær Måte å laste opp bak
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
46 500 € ≈ 535 100 kr
2010
377 798 km
Effekt 441 hk (324 kW) Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 6x6 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk Måte å laste opp 3-sidet
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
45 400 € ≈ 522 400 kr
2010
620 000 km
Effekt 480 hk (353 kW) Drivstoff diesel Last.kap. 11 000 kg Volum 14,61 m³ Akselkonfigurasjon 6x2 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk Måte å laste opp 2-sidet
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
41 400 € ≈ 476 400 kr
2010
337 000 km
Effekt 330 hk (243 kW) Drivstoff diesel Last.kap. 13 000 kg Volum 10,78 m³ Akselkonfigurasjon 6x2 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk Måte å laste opp bak
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
39 000 € ≈ 448 800 kr
2010
330 000 km
Effekt 320 hk (235 kW) Euro Euro 5 Drivstoff diesel Last.kap. 8 345 kg Volum 5,94 m³ Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng bladfjær/bladfjær Måte å laste opp 3-sidet
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
45 400 € ≈ 522 400 kr
2009
497 000 km
Effekt 440 hk (323 kW) Drivstoff diesel Last.kap. 14 000 kg Volum 11,28 m³ Akselkonfigurasjon 6x4 Hjuloppheng bladfjær/bladfjær Måte å laste opp bak
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
52 500 € ≈ 604 100 kr
2010
420 000 km
Effekt 360 hk (265 kW) Drivstoff diesel Last.kap. 12 000 kg Volum 10,89 m³ Akselkonfigurasjon 6x4 Hjuloppheng bladfjær/bladfjær Måte å laste opp bak
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
48 400 € ≈ 557 000 kr
2010
474 000 km
Effekt 440 hk (323 kW) Euro Euro 5 Drivstoff diesel Volum 12,63 m³ Akselkonfigurasjon 8x4 Hjuloppheng bladfjær/bladfjær Måte å laste opp 2-sidet
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
41 100 € ≈ 473 000 kr
2011
290 000 km
Effekt 310 hk (228 kW) Drivstoff diesel Last.kap. 8 000 kg Volum 5,93 m³ Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng bladfjær/bladfjær Måte å laste opp bak
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
40 400 € ≈ 464 900 kr
2009
470 000 km
Effekt 410 hk (301 kW) Drivstoff diesel Last.kap. 13 000 kg Volum 10,76 m³ Akselkonfigurasjon 6x4 Hjuloppheng bladfjær/bladfjær Måte å laste opp 2-sidet
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
44 300 € ≈ 509 800 kr
2011
257 976 km
Effekt 326 hk (240 kW) Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng bladfjær/bladfjær Måte å laste opp 2-sidet
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
46 500 € ≈ 535 100 kr
2009
693 984 km
Effekt 400 hk (294 kW) Euro Euro 4 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 6x6 Måte å laste opp bak
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
44 900 € ≈ 516 700 kr
2009
172 550 km
Effekt 360 hk (265 kW) Euro Euro 4 Drivstoff diesel Last.kap. 7 350 kg Volum 7,81 m³ Akselkonfigurasjon 4x4 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk Måte å laste opp bak
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
40 400 € ≈ 464 900 kr
2009
453 000 km
Effekt 450 hk (331 kW) Drivstoff diesel Last.kap. 20 000 kg Volum 13,87 m³ Akselkonfigurasjon 8x4 Hjuloppheng bladfjær/bladfjær
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren
40 400 € ≈ 464 900 kr
2011
398 000 km
Effekt 180 hk (132 kW) Drivstoff diesel Last.kap. 1 200 kg Volum 4,96 m³ Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng bladfjær/bladfjær Måte å laste opp bak
Serbia, Novi Sad
Kontakt selgeren