

IVECO Stralis 460 + Euro 6+ADR +9 TONS VOORAS trekkvogn











































































Dersom du bestemmer deg for å kjøpe utstyr til en lav pris, sørg for at du kommuniserer med den ekte selgeren. Finn ut så mye informasjon som mulig om eieren av utstyret. En måte å jukse på er å presentere deg selv som en ekte bedrift Ved mistanke, informer oss om dette for ekstra kontroll, via tilbakemeldingsskjemaet.
Før du bestemmer deg for å gjøre et kjøp, se nøye på flere salgstilbud for å forstå den gjennomsnittlige prisen på det valgte utstyret. Dersom prisen på tilbudet du liker er mye lavere enn lignende tilbud, tenk over saken. En betydelig prisforskjell kan indikere skjulte defekter eller et forsøk fra selgeren til å utføre ulovlige handlinger.
Ikke kjøp produkter der prisen er for ulik fra gjennomsnittsprisen for lignende utstyr.
Ikke gi samtykke til tvilsomme pantsettelser og forhåndsbetalte varer. Ved tvil, ikke vær redd for å oppklare detaljer, spørre om flere bilder og dokumenter for utstyret, og sjekk autentisiteten til dokumentene, still spørsmål.
Den mest vanlige typen svindel. Urimelige selgere kan be om et visst beløp i forhåndsbetaling for å «reservere» din rett til å kjøpe utstyret. På denne måten kan svindlere samle inn et stort beløp og forsvinne, og aldri ta kontakt igjen.
- Overføring av forskuddsbetaling til kortet
- Ikke utfør en forhåndsbetaling uten å ha dokumenter som bekrefter overføringen av pengene, dersom selgeren under prosessen virker tvilsom.
- Overføring til en forvaltningskonto
- En slik forespørsel er alarmerende, og mest sannsynlig kommuniserer du med en svindler.
- Overføring til en firmakonto med et lignede navn
- Vær varsom, svindlere kan utgi dem selv for å være anerkjente selskaper, ved å gjøre små endringer på navnet. Ikke overfør penger dersom selskapets navn er tvilsomt.
- Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
- Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Selgers kontakter




















- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Leaf spring suspension
- Radio/cassette player
- Sleeper cab
= Remarks =
WJMM62AT10C394561
= Dealer information =
If you have any questions or suggestions, Don't hesitate to contact us. We guarantee an answer within 8 hours.
Prices are without VAT.
No rights could be derived from given information.
Office Phone: vis kontakter
MOB: vis kontakter (Nederlands - English - Deutsch - Francais - Español - Italiano)Available on What's App and Viber.
MOB: vis kontakter (Nederlands) Available on What's App and Viber.
When you pay by bank transfer, the money needs to be tranfered to our Bank Account underneath. Always check the payment details that are stated on our website. In case you have received other information please contact us.
In case you have doubts please call us so we can verify the invoice and/or payment.
Bank details:
Rabobank
Laan van Limburg 2
4701BP Roosendaal
IBAN: NL 89 RABO 0174 3347 10
EORI/BTW/TAX: NL81057401B(01)
BIC/SWIFT: RABONL2U
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 55%; Tyre profile left outer: 55%; Tyre profile right outer: 55%; Tyre profile right outer: 55%
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Registration number: 43-BKS-7
Please contact Sales for more information
- Въздушно окачване
- Радио/плейър за касети
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Odpružení listovými pružinami
- Rádio/přehrávač kazet
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Luftfederung
- Radio/Kassettenspieler
- Schlafkabine
= Anmerkungen =
WJMM62AT10C394561
= Firmeninformationen =
If you have any questions or suggestions, Don't hesitate to contact us. We guarantee an answer within 8 hours.
Prices are without VAT.
No rights could be derived from given information.
Office Phone: vis kontakter
MOB: vis kontakter (Nederlands - English - Deutsch - Francais - Español - Italiano)Available on What's App and Viber.
MOB: vis kontakter (Nederlands) Available on What's App and Viber.
When you pay by bank transfer, the money needs to be tranfered to our Bank Account underneath. Always check the payment details that are stated on our website. In case you have received other information please contact us.
In case you have doubts please call us so we can verify the invoice and/or payment.
Bank details:
Rabobank
Laan van Limburg 2
4701BP Roosendaal
IBAN: NL 89 RABO 0174 3347 10
EORI/BTW/TAX: NL81057401B(01)
BIC/SWIFT: RABONL2U
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 55%; Reifen Profil links außen: 55%; Reifen Profil rechts innerhalb: 55%; Reifen Profil rechts außen: 55%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: 43-BKS-7
Wenden Sie sich an Sales, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Radio/båndafspiller
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 55%; Dækprofil venstre udvendige: 55%; Dækprofil højre udvendige: 55%; Dækprofil højre udvendige: 55%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 43-BKS-7
Kontakt Sales for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ραδιοκασετόφωνο
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Cabina de dormir
- Radio / reproductor de casetes
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
WJMM62AT10C394561
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 55%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 55%; Dibujo del neumático derecha exterior: 55%; Dibujo del neumático derecha exterior: 55%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: 43-BKS-7
Póngase en contacto con Sales para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Lehtijousitus
- Makuutilallinen ohjaamo
- Radio-/kasettisoitin
- Cabine de couchage
- Lecteur radio / cassette
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Remarques =
WJMM62AT10C394561
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 55%; Sculptures des pneus gauche externe: 55%; Sculptures des pneus droit externe: 55%; Sculptures des pneus droit externe: 55%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: 43-BKS-7
Veuillez contacter Sales pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Radio/kasetofon
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Rádiómagnó
- Sleeper Cab
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Radio/kassettspiller
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Luchtvering
- Radio/Cassette speler
- Slaapcabine
= Bijzonderheden =
WJMM62AT10C394561
= Bedrijfsinformatie =
If you have any questions or suggestions, Don't hesitate to contact us. We guarantee an answer within 8 hours.
Prices are without VAT.
No rights could be derived from given information.
Office fix Phone: vis kontakter
MOB: vis kontakter (Nederlands - English - Deutsch - Francais - Español - Italiano)Available on What's App and Viber.
MOB: vis kontakter (Nederlands - English - Afghani - Ukrayins'kyy - Hayeren - Tajesski - русский Russian) Available on What's App and Viber.
When you pay by bank transfer, the money needs to be tranfered to our Bank Account underneath. Always check the payment details that are stated on our website. In case you have received other information please contact us.
In case you have doubts please call us so we can verify the invoice and/or payment.
Bank details:
name of bank : Rabobank
adress of bank: Laan van Limburg 2
4701BP Roosendaal
IBAN: NL 89 RABO 0174 3347 10
EORI/BTW/TAX: NL810574901B(01)
BIC/SWIFT: RABONL2U
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 55%; Bandenprofiel linksbuiten: 55%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 55%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 55%
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: 43-BKS-7
Neem voor meer informatie contact op met Sales
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Radio / odtwarzacz kasetowy
- Resory
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 55%; Profil opon lewa zewnętrzna: 55%; Profil opon prawa zewnętrzna: 55%; Profil opon prawa zewnętrzna: 55%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: 43-BKS-7
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Sales
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Rádio/leitor de cassetes
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 55%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 55%; Perfil do pneu exterior direito: 55%; Perfil do pneu exterior direito: 55%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: 43-BKS-7
Contacte Sales para obter mais informações
- Radio-casetofon
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматическая подвеска
- Радиоприемник/кассетный магнитофон
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 55%; Профиль шин левое внешнее: 55%; Профиль шин правое внешнее: 55%; Профиль шин правое внешнее: 55%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 43-BKS-7
Свяжитесь с Sales для получения дополнительной информации
- Kabína na spanie
- Odpruženie listovými pružinami
- Rádio/kazetový prehrávač
- Vzduchové odpruženie
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
- Radio/kassettbandspelare
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 55%; Däckprofil lämnades utanför: 55%; Däckprofil innanför höger: 55%; Däckprofil utanför höger: 55%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: 43-BKS-7
Kontakta Sales för mer information
- Havalı süspansiyon
- Radyo/kaset çalar
- Sleeper cab
- Yaprak yaylı süspansiyon