Renault T430 Renault T 430 / Nieuwe Apk / Hydrauliek / TOP TOP !!!!! trekkvogn





























Dersom du bestemmer deg for å kjøpe utstyr til en lav pris, sørg for at du kommuniserer med den ekte selgeren. Finn ut så mye informasjon som mulig om eieren av utstyret. En måte å jukse på er å presentere deg selv som en ekte bedrift Ved mistanke, informer oss om dette for ekstra kontroll, via tilbakemeldingsskjemaet.
Før du bestemmer deg for å gjøre et kjøp, se nøye på flere salgstilbud for å forstå den gjennomsnittlige prisen på det valgte utstyret. Dersom prisen på tilbudet du liker er mye lavere enn lignende tilbud, tenk over saken. En betydelig prisforskjell kan indikere skjulte defekter eller et forsøk fra selgeren til å utføre ulovlige handlinger.
Ikke kjøp produkter der prisen er for ulik fra gjennomsnittsprisen for lignende utstyr.
Ikke gi samtykke til tvilsomme pantsettelser og forhåndsbetalte varer. Ved tvil, ikke vær redd for å oppklare detaljer, spørre om flere bilder og dokumenter for utstyret, og sjekk autentisiteten til dokumentene, still spørsmål.
Den mest vanlige typen svindel. Urimelige selgere kan be om et visst beløp i forhåndsbetaling for å «reservere» din rett til å kjøpe utstyret. På denne måten kan svindlere samle inn et stort beløp og forsvinne, og aldri ta kontakt igjen.
- Overføring av forskuddsbetaling til kortet
- Ikke utfør en forhåndsbetaling uten å ha dokumenter som bekrefter overføringen av pengene, dersom selgeren under prosessen virker tvilsom.
- Overføring til en forvaltningskonto
- En slik forespørsel er alarmerende, og mest sannsynlig kommuniserer du med en svindler.
- Overføring til en firmakonto med et lignede navn
- Vær varsom, svindlere kan utgi dem selv for å være anerkjente selskaper, ved å gjøre små endringer på navnet. Ikke overfør penger dersom selskapets navn er tvilsomt.
- Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
- Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Selgers kontakter


















- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Heavy duty engine brake
- Sleeper cab
- Tipper hydraulics
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
APK (MOT): New APK (MOT) upon delivery
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Registration number: 02-BNG-6
Please contact Martijn Schuiling or Arno De Leeuw for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Хидравлика на самосвала
- Ovládání klimatizace
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vyklápěcí hydraulika
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Kipphydraulik
- Klimaanlage
- Schlafkabine
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
APK (Technische Hauptuntersuchung): Neuer TÜV bei Lieferung
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: 02-BNG-6
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling oder Arno De Leeuw, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Kraftig motorbremse
- Sleeper Cab
- Tipladshydraulik
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
APK (Bileftersyn): Ny APK (MOT) ved levering
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 02-BNG-6
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Cabina de dormir
- Climatizador
- Freno de motor reforzado
- Hidráulica de volquete
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
APK (ITV): Nuevo APK (MOT) con la entrega
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: 02-BNG-6
- Ilmastointi
- Kipin hydrauliikka
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Climate control
- Frein moteur renforcé
- Hydraulique
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
APK (CT): Nouvel APK (MOT) à la livraison
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: 02-BNG-6
- Hidraulika kipera
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Billenőplató-hidraulika
- Klímavezérlés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Førerhus med soveplass
- Hydraulikk for tippvogn
- Klimaanlegg
- Kraftig motorbrems
- Idraulica cassone ribaltabile
- Quadro di comando climatizzatore
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Kiphydrauliek
- Slaapcabine
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
Renault T 430
Hydrauliek
Opbergkist
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: 02-BNG-6
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Hydraulika
- Kabina sypialna
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
APK (Przegląd techniczny): Nowe APK (przegląd techniczny) w momencie dostawy
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: 02-BNG-6
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
APK (MOT): Nova APK (MOT) aquando da entrega
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: 02-BNG-6
- Climatizare
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Алюминиевый топливный бак
- Гидравлическая система самосвала
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
APK (TO): Новый APK (MOT) при доставке
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 02-BNG-6
- Hydraulika vyklápača
- Kabína na spanie
- Ovládanie klimatizácie
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Klimatanläggning
- Sovhytt
- Tippvagnshydraulik
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
MOT: Ny MOT vid leverans
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: 02-BNG-6
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Damper hidroliği
- Klima kontrolü
- Sleeper cab