Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn

PDF
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 1 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 2 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 3 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 4 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 5 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 6 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 7 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 8 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 9 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 10 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 11 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 12 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 13 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 14 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 15 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 16 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 17 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 18 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 19 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 20 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn | Bilde 21 - Autoline
Interessert i annonsen?
1/21
PDF
19 950 €
Nettopris
≈ 236 200 kr
Kontakt selgeren
Merke: Scania
Type: trekkvogn
Produksjonsår: 2007-10
Første registrering: 2007-10-10
Avstand i miles: 1 074 805 km
Lastekapasitet: 38 900 kg
Nettovekt: 13 100 kg
Totalvekt: 52 000 kg
Sted: Nederland Groot-Ammers6499 km to "United States/Columbus"
Forhandler lager ID: SC179446
Dato oppført: mer enn 1 måned
Beskrivelse
Totale mål: lengde - 8,45 m, bredde - 2,55 m
Drivstofftank: 2 stk
Motor
Effekt: 420 hk (309 kW)
Drivstoff: diesel
Volum: 11 705 cm³
Antall sylindre: 6
Euro: Euro 5
Girkasse
Type: manuell
Gir: 12
Akslinger
Antall aksling: 5
Akselkonfigurasjon: 10x4
Hjulbase: 6 060 mm
Tvillinghjul
Første aksling: 385X65X22.5
Annen aksling: 385X65X22.5
Tredje aksling: 435X50X22.5
Fjerde aksel: 315X80X22.5
Femte aksel: 315X80X22.5
Bremser
ABS
Intarder
Cabin and comfort
Cruisekontroll (tempomat)
Kjøleskap
Solskjerm
Førerhus
Soveinnkvartering
Varmeapparat
Flere alternativer
Klimaanlegg
Elektriske vinduer
Multimedia
Bilradio: CD
Safety features
Sentrallås
Fartsbegrenser
Parking assistance system
Reverskamera
Optics
Tåkelys
Stand
Stand: brukt

Mer informasjon — Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER trekkvogn

Norsk
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Heater
- Passenger seat
- Power steering
- Sleeper cab

= More information =

Bodywork: Heavy load
Front axle 1: Tyre size: 385X65X22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 25%
Front axle 2: Tyre size: 385X65X22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 25%; Tyre profile right: 25%
Rear axle 1: Tyre size: 435X50X22.5; Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Tyre size: 315X80X22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 25%; Tyre profile left outer: 25%; Tyre profile right outer: 25%; Tyre profile right outer: 25%; Reduction: hub reduction
Rear axle 3: Tyre size: 315X80X22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 25%; Tyre profile left outer: 25%; Tyre profile right outer: 25%; Tyre profile right outer: 25%; Reduction: hub reduction
Registration number: BT-HZ-59
- Алуминиев горивен резервоар
- Нагревател
- Отопление
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Усилвател на волана
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládání klimatizace
- Posilovač řízení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Topení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Klimaanlage
- Lenkhilfe
- Schlafkabine
- Verwärmungsautomatik

= Weitere Informationen =

Aufbau: Schwerlast
Vorderachse 1: Refenmaß: 385X65X22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 25%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385X65X22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 25%; Reifen Profil rechts: 25%
Hinterachse 1: Refenmaß: 435X50X22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315X80X22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 25%; Reifen Profil links außen: 25%; Reifen Profil rechts innerhalb: 25%; Reifen Profil rechts außen: 25%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 3: Refenmaß: 315X80X22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 25%; Reifen Profil links außen: 25%; Reifen Profil rechts innerhalb: 25%; Reifen Profil rechts außen: 25%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Kennzeichen: BT-HZ-59
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Servostyring
- Sleeper Cab
- Varme
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Tungt læs
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385X65X22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 25%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385X65X22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 25%; Dækprofil højre: 25%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 435X50X22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315X80X22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 25%; Dækprofil venstre udvendige: 25%; Dækprofil højre udvendige: 25%; Dækprofil højre udvendige: 25%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 315X80X22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 25%; Dækprofil venstre udvendige: 25%; Dækprofil højre udvendige: 25%; Dækprofil højre udvendige: 25%; Reduktion: navreduktion
Registreringsnummer: BT-HZ-59
- Θέρμανση
- Καλοριφέρ
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- υδραυλικό τιμόνι
= Más opciones y accesorios =

- Cabina de dormir
- Calefacción
- Climatizador
- Dirección asistida
- Estufa
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Carrocería: Carga pesada
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385X65X22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 25%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385X65X22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 25%; Dibujo del neumático derecha: 25%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 435X50X22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315X80X22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 25%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 25%; Dibujo del neumático derecha exterior: 25%; Dibujo del neumático derecha exterior: 25%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 315X80X22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 25%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 25%; Dibujo del neumático derecha exterior: 25%; Dibujo del neumático derecha exterior: 25%; Reducción: reducción de cubo
Matrícula: BT-HZ-59
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmastointi
- Lämmitin
- Lämmitys
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Direction assistée
- Réservoir de carburant en aluminium

= Plus d'informations =

Construction: Charge lourde
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385X65X22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 25%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385X65X22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 25%; Sculptures des pneus droite: 25%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 435X50X22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315X80X22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 25%; Sculptures des pneus gauche externe: 25%; Sculptures des pneus droit externe: 25%; Sculptures des pneus droit externe: 25%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 315X80X22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 25%; Sculptures des pneus gauche externe: 25%; Sculptures des pneus droit externe: 25%; Sculptures des pneus droit externe: 25%; Réduction: moyeux réducteurs
Numéro d'immatriculation: BT-HZ-59
- Aluminijski spremnik goriva
- Grijanje
- Grijač
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtés
- Fűtőberendezés
- Klímavezérlés
- Sleeper Cab
- Szervokormány
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Oppvarming
- Servostyring
- Varmeapparat
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Passagiersstoel
- Slaapcabine
- Stuurbekrachtiging
- Verwarming

= Meer informatie =

Opbouw: Zware last
Vooras 1: Bandenmaat: 385X65X22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 25%
Vooras 2: Bandenmaat: 385X65X22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 25%; Bandenprofiel rechts: 25%
Achteras 1: Bandenmaat: 435X50X22.5; Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 315X80X22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 25%; Bandenprofiel linksbuiten: 25%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 25%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 25%; Reductie: naafreductie
Achteras 3: Bandenmaat: 315X80X22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 25%; Bandenprofiel linksbuiten: 25%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 25%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 25%; Reductie: naafreductie
Kenteken: BT-HZ-59
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Ogrzewanie
- Piec
- Wspomaganie kierownicy

= Więcej informacji =

Budowa: Duże obciążenia
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385X65X22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 25%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385X65X22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 25%; Profil opon prawa: 25%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 435X50X22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315X80X22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 25%; Profil opon lewa zewnętrzna: 25%; Profil opon prawa zewnętrzna: 25%; Profil opon prawa zewnętrzna: 25%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 315X80X22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 25%; Profil opon lewa zewnętrzna: 25%; Profil opon prawa zewnętrzna: 25%; Profil opon prawa zewnętrzna: 25%; Redukcja: redukcja piasty
Numer rejestracyjny: BT-HZ-59
= Opções e acessórios adicionais =

- Aquecedor
- Aquecimento
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida

= Mais informações =

Carroçaria: Carga pesada
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385X65X22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 25%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385X65X22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 25%; Perfil do pneu direita: 25%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 435X50X22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315X80X22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 25%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 25%; Perfil do pneu exterior direito: 25%; Perfil do pneu exterior direito: 25%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 315X80X22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 25%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 25%; Perfil do pneu exterior direito: 25%; Perfil do pneu exterior direito: 25%; Redução: redução do cubo
Número de registo: BT-HZ-59
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Încălzire
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Обогрев
- Обогреватель
- Усилитель рулевого управления

= Дополнительная информация =

Кузов: Тяжелый груз
Передний мост 1: Размер шин: 385X65X22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 25%
Передний мост 2: Размер шин: 385X65X22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 25%; Профиль шин справа: 25%
Задний мост 1: Размер шин: 435X50X22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Размер шин: 315X80X22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 25%; Профиль шин левое внешнее: 25%; Профиль шин правое внешнее: 25%; Профиль шин правое внешнее: 25%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 3: Размер шин: 315X80X22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 25%; Профиль шин левое внешнее: 25%; Профиль шин правое внешнее: 25%; Профиль шин правое внешнее: 25%; Редуктор: редуктор ступицы
Регистрационный номер: BT-HZ-59
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Posilňovač riadenia
- Vykurovanie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Klimatanläggning
- Servostyrning
- Sovhytt
- Uppvärmning
- Värmare

= Ytterligare information =

Överbyggnad: Tung last
Framaxel 1: Däckets storlek: 385X65X22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 25%
Framaxel 2: Däckets storlek: 385X65X22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 25%; Däckprofil rätt: 25%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 435X50X22.5; Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315X80X22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 25%; Däckprofil lämnades utanför: 25%; Däckprofil innanför höger: 25%; Däckprofil utanför höger: 25%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 3: Däckets storlek: 315X80X22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 25%; Däckprofil lämnades utanför: 25%; Däckprofil innanför höger: 25%; Däckprofil utanför höger: 25%; Minskning: minskning av nav
Registreringsnummer: BT-HZ-59
- Alüminyum yakıt deposu
- Hidrolik direksiyon
- Isıtma
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Sleeper cab
Viktig
Dette tilbudet er kun veiledende. Vennligst be om mer presis informasjon fra selgeren.
Tips for kjøp
Sikkerhetsråd
Verifikasjon av selger

Dersom du bestemmer deg for å kjøpe utstyr til en lav pris, sørg for at du kommuniserer med den ekte selgeren. Finn ut så mye informasjon som mulig om eieren av utstyret. En måte å jukse på er å presentere deg selv som en ekte bedrift Ved mistanke, informer oss om dette for ekstra kontroll, via tilbakemeldingsskjemaet.

Priskontroll

Før du bestemmer deg for å gjøre et kjøp, se nøye på flere salgstilbud for å forstå den gjennomsnittlige prisen på det valgte utstyret. Dersom prisen på tilbudet du liker er mye lavere enn lignende tilbud, tenk over saken. En betydelig prisforskjell kan indikere skjulte defekter eller et forsøk fra selgeren til å utføre ulovlige handlinger.

Ikke kjøp produkter der prisen er for ulik fra gjennomsnittsprisen for lignende utstyr.

Ikke gi samtykke til tvilsomme pantsettelser og forhåndsbetalte varer. Ved tvil, ikke vær redd for å oppklare detaljer, spørre om flere bilder og dokumenter for utstyret, og sjekk autentisiteten til dokumentene, still spørsmål.

Verifikasjon av selger

Den mest vanlige typen svindel. Urimelige selgere kan be om et visst beløp i forhåndsbetaling for å «reservere» din rett til å kjøpe utstyret. På denne måten kan svindlere samle inn et stort beløp og forsvinne, og aldri ta kontakt igjen.

Variasjoner av denne svindelen kan inkludere:
  • Overføring av forskuddsbetaling til kortet
  • Ikke utfør en forhåndsbetaling uten å ha dokumenter som bekrefter overføringen av pengene, dersom selgeren under prosessen virker tvilsom.
  • Overføring til en forvaltningskonto
  • En slik forespørsel er alarmerende, og mest sannsynlig kommuniserer du med en svindler.
  • Overføring til en firmakonto med et lignede navn
  • Vær varsom, svindlere kan utgi dem selv for å være anerkjente selskaper, ved å gjøre små endringer på navnet. Ikke overfør penger dersom selskapets navn er tvilsomt.
  • Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
  • Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Funnet en svindel?
Gi oss beskjed
Sikkerhetsråd
PDF
Skal du selge maskineri eller kjøretøy?
Du kan gjøre det med oss!
Lignende annonser
18 450 € ≈ 218 500 kr
2007
1 100 000 km
Effekt 500 hk (368 kW) Euro Euro 4 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 6x2
Nederland, Apeldoorn
Kontakt selgeren
14 950 € ≈ 177 000 kr
2007
1 209 933 km
Effekt 560 hk (412 kW) Euro Euro 4 Drivstoff diesel Last.kap. 17 150 kg Akselkonfigurasjon 6x2
Nederland, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 år hos Autoline
Kontakt selgeren
20 500 € ≈ 242 800 kr
2007
628 000 km
Effekt 480 hk (353 kW) Euro Euro 4 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk
Nederland, Schiedam
Kontakt selgeren
17 450 € ≈ 206 600 kr
2007
1 155 062 km
Effekt 500 hk (368 kW) Euro Euro 4 Drivstoff diesel Last.kap. 49 510 kg Akselkonfigurasjon 6x4 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Nederland, Zaltbommel
Kontakt selgeren
9 250 € ≈ 109 500 kr
2007
1 000 000 km
Drivstoff diesel Last.kap. 11 300 kg Akselkonfigurasjon 4x2
Nederland, Maarssen
Kontakt selgeren
19 800 € ≈ 234 500 kr
2008
1 619 000 km
Effekt 500 hk (368 kW) Euro Euro 4 Drivstoff diesel Last.kap. 11 160 kg Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Nederland, Groot-Ammers
Kontakt selgeren
13 950 € ≈ 165 200 kr
2006
1 542 860 km
Effekt 500 hk (368 kW) Euro Euro 3 Drivstoff diesel Last.kap. 10 393 kg Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk
Nederland, Zaandam
Kontakt selgeren
9 500 € ≈ 112 500 kr
2006
845 651 km
Akselkonfigurasjon 4x2
Nederland, Alkmaar
Kontakt selgeren
17 950 € ≈ 212 600 kr
2008
2 031 558 km
Effekt 500 hk (368 kW) Euro Euro 4 Drivstoff diesel Last.kap. 10 670 kg Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk
Nederland, Zaandam
Kontakt selgeren
8 500 € ≈ 100 700 kr
2008
1 545 007 km
Effekt 380 hk (279 kW) Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk
Nederland, Mook
Kontakt selgeren
9 000 € ≈ 106 600 kr
2008
1 146 101 km
Effekt 380 hk (279 kW) Euro Euro 4
Nederland, Alkmaar
Kontakt selgeren
Pris på forespørsel
2009
822 648 km
Effekt 480 hk (353 kW) Euro Euro 5 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 6x4 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Nederland, Oirschot
Kontakt selgeren
Pris på forespørsel
2005
1 480 000 km
Effekt 500 hk (368 kW) Euro Euro 3 Akselkonfigurasjon 4x2
Nederland, Terneuzen
Kontakt selgeren
Pris på forespørsel
2009
1 490 688 km
Effekt 480 hk (353 kW) Euro Euro 5 Drivstoff diesel Last.kap. 11 350 kg Akselkonfigurasjon 4x2
Nederland, Vlissingen
Kontakt selgeren