Autoline » Trekkvogner etter krasj » Scania trekkvogner etter krasj » Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj »

Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj

PDF
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 1 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 2 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 3 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 4 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 5 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 6 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 7 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 8 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 9 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 10 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 11 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 12 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 13 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 14 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 15 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 16 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 17 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 18 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 19 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 20 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 21 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 22 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 23 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 24 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 25 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 26 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 27 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 28 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 29 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 30 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 31 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 32 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 33 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 34 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 35 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 36 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 37 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 38 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 39 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 40 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 41 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 42 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 43 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 44 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 45 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 46 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 47 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 48 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 49 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 50 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 51 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 52 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 53 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 54 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 55 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 56 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 57 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 58 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 59 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 60 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 61 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 62 - Autoline
Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj | Bilde 63 - Autoline
Interessert i annonsen?
1/63
PDF
64 900 €
≈ 771 600 kr
Kontakt selgeren
Merke: Scania
Type: trekkvogn
Produksjonsår: 2022-07
Avstand i miles: 151 895 km
Lastekapasitet: 26 150 kg
Nettovekt: 9 584 kg
Totalvekt: 35 730 kg
Sted: Frankrike HUTTENHEIM6855 km to "United States/Columbus"
Forhandler lager ID: 250054
Dato oppført: 8. apr. 2025
Motor
Effekt: 500 hk (368 kW)
Drivstoff: diesel
Antall sylindre: 6
Euro: Euro 6
Girkasse
Type: automatisk
Akslinger
Antall aksling: 3
Akselkonfigurasjon: 6x4
Hjuloppheng: pneumatikk/pneumatikk
Bremser
Retarder
Førerhus
Soveinnkvartering
Tilleggsutstyr
Hydraulikk
Stand
Stand: etter krasj
Teknisk tilstand: første eier, ikke lakkert på nytt, trenger karosseriarbeid
Mer informasjon
Farge: hvit

Mer informasjon — Scania R500 Super 6x4 /3 Pédales/Retarder 1er main trekkvogn etter krasj

*ACCIDENTE*DAMAGED*UNFALL**ACCIDENTE*DAMAGED*UNFALL*
Type :Tracteur Routier Standard
Marque :SCANIA
Modèle :R 500 Super A6x4NB
Année :2022
Kilométrage :151895 Kms
Puissance :500 Cvs
Transmission : Boite automatique
Essieux :6x4
Vin Number : YS2R6X40009305052
Type Mine :N30SCDTRD21U672
Numéro d'annonce : 250054

***Tracteur Routier Standard SCANIA R500 Super du 13/07/2022 avec 151895 Kms***

-Boite de vitesse automatique avec pédale d'approche ,Suspension Intégrale Pneumatique , Retarder, Blocage de différentiels

-Cabine CR20N ,1 Couchette ,Réfrigérateur de cabine

-Moteur 6 Cylindres DC 13.155 ,Boite de Vitesse Automatique avec pédale d'approche

-PV 9.584Tonnes PTAC 26.150Tonnes PTRA 44.150Tonnes

-Hydraulique de remorque HYVA

**** Moteur et Boite de vitesse OK ,Camion Roulant ****

*1ere-MAIN*FIRST-HAND*ERSTE-HANDE*

*ACCIDENTE*DAMAGED*UNFALL*ACCIDENTE*DAMAGED*UNFALL*

Possibilité de livraison ,en supplément du prix de vente

Formalités de dédouanement hors Europe prise en charge

Carte grise original disponible

Prix Net
TVA Non Récupérable

Plus de 200 Véhicules / Machines en stock visible sur notre parc ou notre site internet Fcenegoce


L'offre est présentée uniquement à titre informatif / Photos non contractuelle
Viktig
Dette tilbudet er kun veiledende. Vennligst be om mer presis informasjon fra selgeren.
Tips for kjøp
Sikkerhetsråd
Verifikasjon av selger

Dersom du bestemmer deg for å kjøpe utstyr til en lav pris, sørg for at du kommuniserer med den ekte selgeren. Finn ut så mye informasjon som mulig om eieren av utstyret. En måte å jukse på er å presentere deg selv som en ekte bedrift Ved mistanke, informer oss om dette for ekstra kontroll, via tilbakemeldingsskjemaet.

Priskontroll

Før du bestemmer deg for å gjøre et kjøp, se nøye på flere salgstilbud for å forstå den gjennomsnittlige prisen på det valgte utstyret. Dersom prisen på tilbudet du liker er mye lavere enn lignende tilbud, tenk over saken. En betydelig prisforskjell kan indikere skjulte defekter eller et forsøk fra selgeren til å utføre ulovlige handlinger.

Ikke kjøp produkter der prisen er for ulik fra gjennomsnittsprisen for lignende utstyr.

Ikke gi samtykke til tvilsomme pantsettelser og forhåndsbetalte varer. Ved tvil, ikke vær redd for å oppklare detaljer, spørre om flere bilder og dokumenter for utstyret, og sjekk autentisiteten til dokumentene, still spørsmål.

Verifikasjon av selger

Den mest vanlige typen svindel. Urimelige selgere kan be om et visst beløp i forhåndsbetaling for å «reservere» din rett til å kjøpe utstyret. På denne måten kan svindlere samle inn et stort beløp og forsvinne, og aldri ta kontakt igjen.

Variasjoner av denne svindelen kan inkludere:
  • Overføring av forskuddsbetaling til kortet
  • Ikke utfør en forhåndsbetaling uten å ha dokumenter som bekrefter overføringen av pengene, dersom selgeren under prosessen virker tvilsom.
  • Overføring til en forvaltningskonto
  • En slik forespørsel er alarmerende, og mest sannsynlig kommuniserer du med en svindler.
  • Overføring til en firmakonto med et lignede navn
  • Vær varsom, svindlere kan utgi dem selv for å være anerkjente selskaper, ved å gjøre små endringer på navnet. Ikke overfør penger dersom selskapets navn er tvilsomt.
  • Utskiftning av egne detaljer på fakturaen til et ekte selskap
  • Bør du utfører overføringen, sjekk at de spesifiserte detaljene er riktige, og hvorvidt de faktisk hører til det spesifiserte selskapet.
Funnet en svindel?
Gi oss beskjed
Sikkerhetsråd
PDF
Skal du selge maskineri eller kjøretøy?
Du kan gjøre det med oss!
Lignende annonser
57 000 € ≈ 677 600 kr
2023
87 741 km
Effekt 460 hk (338 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Frankrike, HUTTENHEIM
Kontakt selgeren
Pris på forespørsel
2022
285 407 km
Euro Euro 6 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 4x2
Frankrike, Montoy Flanville
Kontakt selgeren
49 900 € ≈ 593 200 kr
2022
307 710 km
Effekt 500 hk (368 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk
Frankrike, HUTTENHEIM
Kontakt selgeren
84 000 € ≈ 998 600 kr
2022
668 150 km
Effekt 500 hk (368 kW) Euro Euro 6 Akselkonfigurasjon 6x2 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Frankrike, Carhaix-Plouguer
Kontakt selgeren
84 000 € ≈ 998 600 kr
2022
668 150 km
Effekt 500 hk (368 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 6x2 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Frankrike
Kontakt selgeren
32 500 € ≈ 386 400 kr
2019
688 267 km
Effekt 580 hk (426 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Frankrike, HUTTENHEIM
Kontakt selgeren
61 900 € ≈ 735 900 kr
2022
442 414 km
Effekt 510 hk (375 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel
Frankrike, Malataverne
Kontakt selgeren
Pris på forespørsel
2020
384 000 km
Effekt 650 hk (478 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Last.kap. 10 650 kg Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Frankrike, Florange
Kontakt selgeren
61 000 € ≈ 725 200 kr
2021
362 879 km
Euro Euro 6 Drivstoff diesel Last.kap. 19 000 kg Akselkonfigurasjon 4x2
Frankrike, Poitiers
Kontakt selgeren
72 500 € ≈ 861 900 kr
2019
514 000 km
Effekt 520 hk (382 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Frankrike, Is-sur-Tille
Kontakt selgeren
59 000 € ≈ 701 400 kr
2021
370 000 km
Effekt 470 hk (345 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Last.kap. 11 222 kg Akselkonfigurasjon 4x2
Frankrike, Is-sur-Tille
Kontakt selgeren
65 500 € ≈ 778 700 kr
2021
440 241 km
Euro Euro 6 Akselkonfigurasjon 4x2
Portugal, Souselas
Kontakt selgeren
71 900 € ≈ 854 800 kr
2022
256 000 km
Effekt 450 hk (331 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng bladfjær/pneumatikk
Polen, Bilcza
Kontakt selgeren
71 000 € ≈ 844 100 kr
2021
283 000 km
Effekt 500 hk (368 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Kroatia, Zagreb
Kontakt selgeren
69 500 € ≈ 826 300 kr
2021
283 000 km
Effekt 500 hk (368 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Polen, Bodzentyn
Kontakt selgeren
71 950 € ≈ 855 400 kr
2022
391 715 km
Effekt 450 hk (331 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 4x2
Ungarn, Torokbalint
Kontakt selgeren
59 580 € 255 000 PLN ≈ 708 300 kr
2021
406 000 km
Effekt 450 hk (331 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Polen, Krakow
Kontakt selgeren
67 520 € 289 000 PLN ≈ 802 800 kr
2021
381 415 km
Effekt 450 hk (331 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Polen, Tarnowo Podgórne
Kontakt selgeren
65 190 € 279 000 PLN ≈ 775 000 kr
2021
376 894 km
Effekt 450 hk (331 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Last.kap. 9 303 kg Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Polen, Kąty Wrocławskie
Kontakt selgeren
71 000 € ≈ 844 100 kr
2021
283 000 km
Effekt 500 hk (368 kW) Euro Euro 6 Drivstoff diesel Akselkonfigurasjon 4x2 Hjuloppheng pneumatikk/pneumatikk
Ungarn, Budapest
Kontakt selgeren